تجلیل از شورای دانش‌آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در دبستان

تصویر تجلیل از شورای دانش‌آموزان سال تحصیلی 1403-1404 در دبستان فروغ آفرینان ناب

تصویر تجلیل از شورای دانش‌آموزان سال تحصیلی 1403-1404 در دبستان فروغ آفرینان ناب


در چارچوب بهره‌برداری از تجربیات مثبت و ارزشمند، دبستان فروغ آفرینان ناب با عشق و تقدیر، تجلیل از فعالیت‌های شورای دانش‌آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ انجام داد. این شورا، که به عنوان پیشگام در تعامل دانش‌آموزان با مدیریت مدرسه و حل مشکلات روزمره شناخته می‌شد، نقش برجسته‌ای در بهبود محیط آموزشی و تقویت روحیه دانش‌آموزان داشت.

هدف از تشکیل شورای دانش‌آموزان:

شورای دانش‌آموزان، با هدف ایجاد فضایی تعاملی برای دانش‌آموزان، جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات آن‌ها، و حل مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف مدرسه تشکیل شد. این شورا، فرصتی مناسب را برای دانش‌آموزان فراهم کرد تا به صورت مستقیم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدرسه شرکت کنند.

فعالیت‌های برجسته شورای دانش‌آموزان:

در طول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، اعضای شورای دانش‌آموزان به فعالیت‌های متعددی پرداختند از جمله فعالیت های این شورا :

  1. برگزاری جلسات بازخورد:
    جلساتی برگزار شد که در آن دانش‌آموزان نظرات خود را درباره نحوه آموزش، فضاها، و برنامه‌ریزی مدرسه ارائه دادند.
  2. اجرای پروژه‌های اجتماعی:
    پروژه‌هایی مثل جمع‌آوری کتاب‌ها برای مدارس روستایی، کمک به فقیران، و حمایت از محیط زیست توسط اعضای شورا اجرا شد.
  3. تنظیم فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی:
    شورای دانش‌آموزان نقش کلیدی در برگزاری رویدادهای فرهنگی، مسابقات علمی، و فعالیت‌های تفریحی داشت که به لذت‌بخشی و انگیزه‌بخشی دانش‌آموزان کمک کرد.
  4. حل مشکلات روزمره:
    اعضای شورا با همکاری مدیریت مدرسه، به حل مشکلاتی که دانش‌آموزان در روزمره زندگی مدرسه با آن‌ها مواجه بودند، پرداختند.

پیام مدیریت مدرسه:

مدیریت دبستان فروغ آفرینان ناب، در این مراسم تجلیل، از فعالیت‌های شورای دانش‌آموزان تشکر کرد و همچنین، امیدوار بود که در سال‌های آینده نیز این سنت ادامه پیدا کند و دانش‌آموزان بیشتری به این فعالیت‌ها مشارکت کنند.

تشکر و قدردانی:

با تشکر از تمامی اعضای شورای دانش‌آموزان سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴، مدیریت مدرسه امیدوار است که تجربیات و دستاوردهای آن‌ها، الهام‌بخش دیگر دانش‌آموزان در آینده باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.